Furitu

Furitu

Est unu cani pertiatzu de 16 mesis, nàsciu su 12.3.2008, fradi de Nepente. Est una genia de molossu prus lèbia, acarau a su fradi, ma totu nèrbiu, che su Dogo Argentino. Est artu a is palas 65 cm e pesat unus 40 kg, sa conca totu a ingìriu est 50 cm, sa longària de sa conca est 26 cm e su bruncu est longu 8,5 cm.

Issu puru, cumenti a su fradi Nepente, est amostendi unu naturali bonu po sa guàrdia. Est atentu meda a totu su chi acontessit acanta de sa domu anca bivit. Est dominadori meda cun is àterus canis.

Custu mascu est acansaditzu po coberri fèminas bonas. Po informus: canisardu@hotmail.it

 

 È un cani pertiatzu di 16 mesi, nato il 12.3.2008, fratello di Nepente. È una tipologia di molosso più leggera, rispetto al fratello, ma dalla possente muscolatura, come il Dogo Argentino. È alto al garrese 65 cm e pesa circa 40 kg, la circonferenza cranica è di 50 cm, la lunghessa della testa è 26 cm e il muso è lungo 8,5 cm.

Anche lui, come il fratello Nepente, stà dimostrando un carattere da buon guardiano. È molto attento a quello che succede vicino a dove vive. È molto dominante con gli altri cani.

Questo maschio è disponibile per montare buone femmine. Per informazioni: canisardu@hotmail.it

Advertisements