Nur
Nur

Est unu cani pertiatzu (giàgaru o dogo sardo in lìngua italiana) nàsciu su 20.4.2006 de Tzitzone (chi a dolu mannu s’est mortu) e Zaccaria, totu e duus canis de Gavoi.

Ddu apu pigau a is duus mesis e giai amostàt totu is caraterìsticas tìpicas de is molossus antigus, pilu curtzu, est unu cani conchimannu cun gràndula meda chi est trasmitendi a is fillus puru. Est artu a is palas 64 cm e pesat unus 36 kg, sa conca totu a ingìriu est 52 cm, sa longària de sa conca est 24 cm e su bruncu est longu 10 cm.

Est masedu meda cun nosu de familla ma fridu cun is stràngius e no bàliat is àterus canis mascus. Est bonu meda po sa guàrdia.

Custu mascu est acansaditzu po coberri fèminas bonas. Po informus: canisardu@hotmail.it

 

È un cani pertiatzu (giàgaru o anche dogo sardo in lingua italiana) nato il 20.4.2006 da Tzitzone (purtroppo morto) e Zaccaria, entrambi cani di Gavoi.

L’ho preso quando aveva due mesi e già mostrava tutte le caratteristiche tipiche dei molossi antichi, pelo corto, è un cane dalla testa grossa con molta giogaia che trasmette anche ai figli. È alto al garrese 64 cm e pesa circa 36 kg, la circonferenza cranica è 52 cm, la lunghezza della testa è 24 cm e il muso è lungo 10 cm.

È molto mansueto con noi di famiglia ma freddo con gli estranei e non sopporta gli altri cani maschi. È molto buono per la guardia.

Questo maschio è disponibile per montare buone femmine. Per informazioni: canisardu@hotmail.it

Advertisements