In is primus diis de su mesi de argiolas Nur at cobertu a Marigosa. Est sa segundu borta chi dda fatzu coberri, in sa primu, sèmpiri cun Nur, funt nàscius canis chi agoa de un’annu ant amostau de essi bellus meda, is fillus insoru cumenti a Furitu e Nepente ddus ant postus che protagonistas in artìculus apitzu de su cani pertiatzu/dogo sardo po finsas in arrevistas italianas spetzialisadas in molossus (Canidapresa).

Is callelleddus ant a essi acansaditzus in su mesi de donniasantu e ddus apu a donai sberminaus, cun is primus vacinus e cun duus tratamentus contras de sa filariosi fatus. Comenti anti-parassitàriu apu a imperai su expot, unu de is mellus (imparis a su scalibor) po prevenni su spìtzulu de su phlebotomus spp., vetori de sa leishmaniosi.

Po informus: canisardu@hotmail.it

 

Nei primi giorni di luglio Nur si è accoppiato con Marigosa. È la seconda volta che la faccio accoppiare, dalla prima, sempre con Nur, sono nati cani che dopo un anno hanno mostrato di essere molto belli, i loro figli come Furitu e Nepente sono stati presenti come protagonisti in articoli relativi al cani pertiatzu/dogo sardo addirittura in riviste italiane specializzate nei molossi (Canidapresa).

I cuccioli saranno disponibili nel mese di novembre e li darò sverminati, con i primi vaccini e due trattamenti contro la filariosi fatti. Come antiparassitario userò l’expot, uno dei migliori (insieme allo scalibor) per prevenire la puntura del phlebotomus spp., vettore della leishmaniosi.

Per informazioni: canisardu@hotmail.it

Annunci