Custus funt duus de is callelleddus nàscius su 31 de austu 2009, su babu est Nur e sa mama est Marigosa.

 

Comenti fait a biri de is fotografias, unu (su prus craru) amostat giai unu naturali fìsicu de molossu grai, cun peddi meda, gràndula meda, faci “trista” e pilu curtzu curtzu; est biatzu meda, e no timit nudda.

 

S’àteru (su prus scuriu, in prus portat una mància arba manna meda in su petus) amostat unu naturali de molossu mannu ma chena de peddi meda e gràndula meda che s’àteru, abarrat prus che unu cane corso, mentras s’àteru parit prus che su naturali de su mastiff; su naturali est prus asseliau de su fradi.

 

Totu e duus funt acansaditzus, po àterus informus e po ddus biri a faci, abastat a mi mandai una lìtera eletrònica.

 

canisardu@hotmail.it

 

 

Questi sono due dei cuccioli nati il 31 agosto 2009, il padre è Nur e la mamma è Marigosa.

 

Come si vede dalle foto, uno (il più chiaro) mostra di già caratteristiche fisiche tipiche del molosso pesante, con molta pelle, abbondante giogaia, faccia “languida” e il pelo è molto corto; è molto vivace, e non ha paura di niente.

 

L’altro (quello più scuro, in più ha una macchia bianca molto grande nel petto) mostra le caratteristiche del molosso grande ma senza molta pelle e giogaia non molto abbondante, rimane più sul cane corso, mentre l’altro sembra più rassomigliante alle caratteristiche del mastiff; il carattere è più tranquillo rispetto al fratello.

 

Tutti e due sono disponibili, per informazioni e per vederli personalmente, basta mandarmi una email.

 

canisardu@hotmail.it

Advertisements