Custu est chena duda peruna unu de is prus canis pertiatzus mannus chi fait a agatai in Sardìngia.

Po chistioni de privacy fait a nai sceti chi ndi benit de Lùvula, logu anca fait a agatai in dii de oi puru canis mannus diaderus, comenti nci ndi fiant in su passau in totu sa terra nosta.

Custu molossu, chi pesat unus 60 kg, portat una gràndula bella, proa chi custu est unu naturali chi fait a agatai in medas molossus arcàicus sardus.

Custu mascu est acansaditzu po coberri fèminas, seus circhendi po issu fèminas de custa tipologia, ca est una lìnia chi bolit apoderada, ma andant beni àteras genias de fèminas puru.

Po informus canisardu@hotmail.it

Questo è senza nessun dubbio uno dei doghi sardi più grandi della Sardegna.

Per questioni di privacy possiamo dire solamente che è originario di Lula, posto dove si possono ancora trovare esemplari particolarmente grossi, un tempo molto più diffusi anche in altre zone della nostra isola.

Questo molosso, che pesa sui 60 kg, ha una bella giogaia, prova che questa è una caratteristica che si può trovare in molti molossi arcaici sardi.

Questo maschio è disponibile per monte, gli stiamo cercando femmine della sua tipologia, perchè è una linea che va mantenuta, ma vanno bene anche altre tipologie di femmine.

Per informazioni canisardu@hotmail.it

Annunci